Regnskabsassistent, bogholder
og controller

Ring i dag 70 229 299

Vikar til din virksomhed

Amesto AccountHouse leverer alt fra almindelige vikarer til projektansættelser i hele norden, til alle brancher og virksomheder med behov for vikarer i kortere eller længere perioder.

Vi yder primært assistance indenfor økonomi. Indenfor denne kategori kan du hyre en: Regnskabsassistent, bogholder, controller eller administrationsmedarbejder, men vi tilbyder også regnskabs- eller økonomichef.

Vi tilbyder engagerede kandidater på flere faglige niveauer. Men du er selvfølgelig altid velkommen til at henvende dig med andre ønsker indenfor kategorierne. Vikarer hyres i tidsbegrænsede perioder når virksomheden ønsker fleksibel arbejdskraft og kontinuerlighed i den daglige drift ved sygdom, ferie og barsel.

Fordele ved en vikar:

  • Større fleksibilitet i forhold til hurtig tiltrædelse og opretholdelse af den daglige drift
  • Variable omkostninger, fordi du bestemmer, hvilke opgaver du vil have løst og hvornår
  • Du bestemmer selv, hvor længe du har brug for en medarbejder
  • Du kender på forhånd omkostningerne for en aftalt opgave

 

Amesto AccountHouse tilbyder mange muligheder for at finde en løsning, der passer til din virksomheds behov.

  • Dag til dag vikarer
  • Lange vikariater ved sygdom og barsel
  • Projektansættelse

Amesto AccountHouse er vikarens arbejdsgiver, og vi varetager løn og alle sociale forpligtelser – herunder feriepenge, ATP, sygedagpenge samt pension mv. til vikaren. Dermed slipper du for administrative omkost­ninger.

Du er sikret, at det altid er en faglært vikar der kommer ud til din virksomhed, da vi ikke benytter ufaglært personale blandt vores vikarer. Alle kandidater vurderes for at afklare deres kompetencer og niveau. Du betaler kun for den effektive arbejdstid og har mulighed for at fastansætte vikaren efter tre måneders vikaransættelse.

Se nogle af vores Vikarer til bogholderi og regnskab.her.

Vikarer hos Amesto AccountHouse

Vores vikarer indenfor regnskab, løn og økonomi er nøje udvalgt og vi vurderer deres profil på flere punkter, herunder bl.a. på følgende:

Kvalifikationer: I det indledende interview med kandidaten noterer vi os de kvalifikationer, som kan sikre, at virksomheden har indblik i mulighederne med vikaren.

Kompetencer: Vikarens kompetencer vurderes på et overordnet niveau så det klarlægges i hvilket omfang kandidatens kompetencer strækker sig.

Personlighed: I forhold til opgavens art og virksomheden forsøger vi at matche personligheden med jobbet samt de kollegaer, kunder og leverandører der skal arbejdes med.

Sociale kompetencer: Netop fordi vikaren er i virksomheden i kortere tid, er det vigtigt også at have kendskab til de sociale kompetencer, og vi vurderer også dette i forløbet.

Forretningsforståelse: Ved deltagelse i en virksomheds regnskabs- og økonomi funktion, er det en fordel, at vikaren har en god forståelse af, hvordan en forretning sædvanligvis er opbygget, og det er også et emne vi drøfter med kandidaten.

Pris og ydelse: Vi vurderer, om kandidatens egne forventninger til lønniveau stemmer overens med markedssituationen og kandidatens øvrige niveau.

Vikarer vi typisk udbyder vil være: All round bogholder, lønbogholder, debitorbogholder, kreditorbogholder, regnskabsassistent.

Har du brug for mere specialiserede folk kan du læse om vores økonomi specialister her.