AMESTO ACCOUNTHOUSE
EasyAccount
Amesto AccountHouse
EasyAccount bogholderi og regnskab
EasyAccount henvender sig til små og mellemstore danske virksomheder, som ønsker at få lavet deres bogholderi billigt, enkelt og fleksibelt.Du betaler pr. bilag og afhængig af virksomhedens behov bogføres bilagene ugentligt, månedligt eller kvartalsvis.
EasyAccount kunder har mange fordele.
Har vi indgået skriftlig aftale om, at du er EasyAccount kunde, får du dit eget log in og adgang til regnskabssystemet, så du altid kan holde dig ajour og opdateret, herunder lave dine egne salgsfakturaer. Du betaler grundlæggende kun for det antal bilag vi bogfører i dit regnskab. Efter periodens afslutning fremsender vi et følgebrev til bogføringen, en periodebalance og en bankafstemning. Efter udgangen af hver momsperiode fremsender vi endvidere en afstemt momsangivelse for perioden. Alt dette er inkluderet i den pris du selv beregner.Med EasyAccount bogholderi med e-conomic få du et enkelt og omkostningseffektivt værktøj.
Fordele for dig:
- Der er altid en professionel bogholder til at lave dit regnskab
- Du kan selv styre prisen på dit regnskab
- Du bestemmer selv, hvor mange timers regnskabsassistance du har brug for.
- Du kan altid se hvad du betaler for via vores hjemmeside
- Du har dit regnskab med overalt med online adgang
- Du kan bruge din tid på dine kernekompetencer
- Du kan tilkøbe ydelser, som det passer dig
- Du kan lave dine egne salgsfakturaer med dit eget logo
- Du får et omkostningseffektivt værktøj
- Du får et regnskabsprogram, der er nemt at betjene
- Programmet er konvertibelt med andre programmer
Med EasyAccount har vi forenklet og digitaliseret processer i bogføringen og ladet det komme dig og din virksomhed til gode, bl.a. i form af en billig pris.
Hvorfor betale for at en bogholder manuelt indtaster mange af de data, som virksomhedens forretningspartnere allerede har genereret?
Disse data eksisterer allerede og kan genbruges så dit bogholderi bliver billigere for dig.