Interim management

Med en interim løsning sikres din virksomhed kompetencer og ressourcer, når behovet er størst.

Amesto AccountHouse

Interim

Interim management er ofte den optimale løsning i en overgangsperiode. Med Amesto AccountHouse kan du finde interim assistance på C-level eller specialist-niveau. Læs mere her, og få hjælp til at sikre ekstra kompetencer og ressourcer til din virksomhed.

Interim assistance er en sikker måde at få virksomheden effektivt videre, når der sker ændringer på ledelsesniveau. Derfor har Amesto AccountHouse specialiseret sig i C-level interim management, så du kan finde en interim leder eller direktør, der sikrer, at virksomheden kommer godt videre.

Om det er en CEO, CMO, CFO eller andre fra C-level management, er reelt underordnet. Amesto AccountHouse er eksperter i at finde ledere til en interim løsning inden for alle områder.

Det eneste, du skal fokusere på, er at formidle jeres behov videre til os. Derefter skal vi nok sikre, at virksomheden får den ideelle kandidat til opgaven. Måske vi endda finder en kandidat, der er så god, at du ønsker at fastansætte vedkommende.

Skal du bruge hjælp til at finde optimal midlertidig hjælp på specialist eller management niveau?
Klik her og tag kontakt til Amesto AccountHouse i dag >

Interim management: Hjælp ved organisationsændringer

Oftest oplever vi, at vores kunder søger hjælp, når der er sket større organisationsændringer i deres virksomhed. Dette kan betyde, at der mangler en direktør eller leder på en nøglepost. Denne skal besættes hurtigt, men også korrekt.

Det er netop i en sådan situation, Amesto AccountHouse kommer på banen for at finde en tidsbegrænset interim management løsning.

Derudover er der situationer, hvor disse ressourcer bruges som en midlertidig løsning til at booste spidskompetencer i en periode. Det kan også være strategiske udfordringer, der akut kræver ny ekspertise. Også markeds- eller branchespecifikke udfordringer kan løses ved interim management i en periode.

Fordele ved en interim løsning

Selvom mange større virksomheder og organisationer – samt offentlige institutioner – oftest ønsker at ansætte nye ledere og direktører hurtigst muligt, så ved de fleste også, at det er lettere sagt end gjort.

Vigtigere end at fastansætte en ny hurtigt, er at ansætte den korrekte. Men naturligvis også, at virksomheder ikke lider i mellemtiden.

Lige præcis derfor er interim assistance ofte vejen frem, så virksomheden har optimale vilkår, mens en permanent løsning findes.

Interim management sikrer din virksomhed:

  • Fleksibilitet – Du kan bruge interim management i fastsatte perioder on/off
  • Fremdrift – En interim leder har fokus på hurtigt eksekvering ud fra angivne KPI’er og mål
  • Ekspertise – Din virksomhed får en højt kvalificeret og specialiseret person
  • Erfaring – Alle kandidater har erfaring med at skabe resultater på ledelsesniveau eller som specialist
  • Objektivitet – En ressource, der med friske øjne, bidrager med nye løsninger og mulighederDesuden er der minimal administration for virksomheden, da Amesto AccountHouse varetager alt administrativt – inklusiv aflønning og andre juridiske forpligtelser.

Interim assistance på højeste niveau

Når vi taler interim frem for en mere velkendt vikar- eller projektansættelse, er der nogle andre krav. Både når det gælder erfaring og evner. Det er naturligvis noget, vi tager højde for, når den rette kandidat skal findes.

Den assistance, du får fra Amesto AccountHouse, skal leve op til opgavens omfang. Dét er et ansvar, vi tager meget alvorligt og har stor respekt for.

Om det er en leder på direktør-niveau eller en specialist på ekspert-niveau, der skal findes til virksomheden, så skal vi leve op til jeres forventninger.

Vil du vide mere om fordelene ved interim management via Amesto AccountHouse?

Interim Løn

Her finder du et udpluk af vores vikarprofiler indenfor regnskab. Vi bruger ikke ufaglærte vikarer.

Interim Økonomispecialist

Når du vælger en økonomispecialister hos Amesto AccountHouse starter en nøje granskning af dine behov og forventninger samt en udvælgelsesproces, som varetages af en af vores konsulenter.

Interim Ejendomsadministration

Når du vælger en økonomispecialister hos Amesto AccountHouse starter en nøje granskning af dine behov og forventninger samt en udvælgelsesproces, som varetages af en af vores konsulenter.

Her finder du et udpluk af vores Interim profiler inden for regnskab og bogholderi.

Vikarer til bogholderi og regnskab
 1Debitorbogholder
Køn / AlderMand / 35 år
TitelDebitorbogholder
BrancherEngros (maskiner, møbler, computere, spedition)
ErfaringKreditor-  debitorbogholderi, kontering, afstemning af debitorer og kreditorer, fakturering, inkasso, månedsregnskab, udarbejdelse af årsregnskab
UddannelseKontorassistent
SprogDansk, engelsk og svensk
ITe-conomic, Navision / C5 / SAP
Vikarer til bogholderi og regnskab
 2Controller
Køn / AlderMand / 39 år
TitelController
BrancherOutsourcing, mediebureau, finans.
ErfaringBudgetter, budgetopfølgning, sikring af økonomiske rutiner, rapportering, finansbogføring, moms og skat
UddannelseCand. merc. aud.
SprogDansk, engelsk.
ITe-conomic, Navision / C5 / SAP
Vikarer til bogholderi og regnskab
 3Kreditorbogholder
Køn / AlderKvinde / 52 år
TitelKreditorbogholder
BrancherService, hotel  og restauration, non – profit org.
ErfaringKreditor- debitorbogholderi, kontering, afstemning af debitorer og kreditorer, fakturering, udarbejdelse af årsregnskab, Udarbejdelse af fraværsstatistik, deltagelse i månedsafslutninger
UddannelseKontorassistent
SprogDansk, engelsk
ITe-conomic, Navision C5, Axapta
Vikarer til bogholderi og regnskab
4Bogholder allround
Køn / AlderKvinde / 44 år
TitelBogholder
BrancherForsikring, leasing, engros
ErfaringUdarbejdelse af budgetter, budgetopfølgning, afstemning af bank, fakturering, moms, ad hoc opgaver
UddannelseKontorassistent
SprogDansk, engelsk og norsk
ITVisma Business, e-conomic, Microsoft Dynamic C5
Vikarer til bogholderi og regnskab
5Økonomichef
Køn / AlderMand / 54 år
TitelØkonomichef
BrancherHandel og service, ejendomsadministration, juridisk bistand, revision og forsikring
ErfaringÅrsrapportering, økonomi- og likviditetsstyring, budgettering og opfølgning, rapportering, økonomistyring, kontakt til
bank, revisor, advokater et al., IToptimering, sparring med bestyrelse og direktion, strategiudvikling på koncernniveau, ledelse, HR og handlingsplaner m.v.
UddannelseHD, cand. merc. aud. og registreret revisor
SprogEngelsk, tysk, svensk og norsk
ITNavision Financials, Concorde C5/Axapta, MS Office og Unik Bolig 4
Vikarer til bogholderi og regnskab
6Lønbogholder
Køn / AlderMand / 41 år
TitelLønbogholder
BrancherMinisterium, styrelse, museum og bibliotek
ErfaringLønkørsel og -indberetning, refusioner, overenskomster, sagsbehandling, fraværog ferieregnskab, rapportering, afstemning af løn, bogføring, ansættelses- og anciennitetskontrakter, implementering af IT-systemer, oplæring af kollegaer og elever, kundemøder og brugerkontakt m.v.
UddannelseKontorassistent
SprogEngelsk, svensk og norsk
ITNavision, SLS, Microsoft Office og ØS LDV
Amesto AccountHouse

Fleksible vikaraftaler når du har brug for dem

  • En specifik opgave.
  • Fast defineret periode.
  • Et løbende vikariat.
  • En backup funktion af den nuværende lønfunktion.
Har du nogle spørgsmål? #askmore

Få et uforpligtende møde og hør mere om dine fordelene ved outsourcing af regnskab, løn og HR