Interim
Interim management er ofte den optimale løsning i en overgangsperiode. Med Amesto AccountHouse kan du finde interim assistance på C-level eller specialist-niveau.
Interim assistance
Interim assistance er en sikker måde at få virksomheden effektivt videre, når der sker ændringer på ledelsesniveau. Derfor har Amesto AccountHouse specialiseret sig i C-level interim management, så du kan finde en interim leder eller direktør, der sikrer, at virksomheden kommer godt videre.
Om det er en CEO, CMO, CFO eller andre fra C-level management, er reelt underordnet. Amesto AccountHouse er eksperter i at finde ledere til en interim løsning inden for alle områder.
Det eneste, du skal fokusere på, er at formidle jeres behov videre til os. Derefter skal vi nok sikre, at virksomheden får den ideelle kandidat til opgaven. Måske vi endda finder en kandidat, der er så god, at du ønsker at fastansætte vedkommende.
Skal du bruge hjælp til at finde optimal midlertidig hjælp på specialist eller management niveau?
Klik her og tag kontakt til Amesto AccountHouse i dag >
Interim management: Hjælp ved organisationsændringer
Oftest oplever vi, at vores kunder søger hjælp, når der er sket større organisationsændringer i deres virksomhed. Dette kan betyde, at der mangler en direktør eller leder på en nøglepost. Denne skal besættes hurtigt, men også korrekt.
Det er netop i en sådan situation, Amesto AccountHouse kommer på banen for at finde en tidsbegrænset interim management løsning.
Derudover er der situationer, hvor disse ressourcer bruges som en midlertidig løsning til at booste spidskompetencer i en periode. Det kan også være strategiske udfordringer, der akut kræver ny ekspertise. Også markeds- eller branchespecifikke udfordringer kan løses ved interim management i en periode.
Fordele ved en interim løsning
Selvom mange større virksomheder og organisationer – samt offentlige institutioner – oftest ønsker at ansætte nye ledere og direktører hurtigst muligt, så ved de fleste også, at det er lettere sagt end gjort.
Vigtigere end at fastansætte en ny hurtigt, er at ansætte den korrekte. Men naturligvis også, at virksomheder ikke lider i mellemtiden.
Lige præcis derfor er interim assistance ofte vejen frem, så virksomheden har optimale vilkår, mens en permanent løsning findes.
Interim management sikrer din virksomhed:
- Fleksibilitet – Du kan bruge interim management i fastsatte perioder on/off
- Fremdrift – En interim leder har fokus på hurtigt eksekvering ud fra angivne KPI’er og mål
- Ekspertise – Din virksomhed får en højt kvalificeret og specialiseret person
- Erfaring – Alle kandidater har erfaring med at skabe resultater på ledelsesniveau eller som specialist
- Objektivitet – En ressource, der med friske øjne, bidrager med nye løsninger og mulighederDesuden er der minimal administration for virksomheden, da
- Amesto AccountHouse varetager alt administrativt – inklusiv aflønning og andre juridiske forpligtelser.
Interim assistance på højeste niveau
Når vi taler interim frem for en mere velkendt vikar- eller projektansættelse, er der nogle andre krav. Både når det gælder erfaring og evner. Det er naturligvis noget, vi tager højde for, når den rette kandidat skal findes.
Den assistance, du får fra Amesto AccountHouse, skal leve op til opgavens omfang. Dét er et ansvar, vi tager meget alvorligt og har stor respekt for.
Om det er en leder på direktør-niveau eller en specialist på ekspert-niveau, der skal findes til virksomheden, så skal vi leve op til jeres forventninger.
Vil du vide mere om fordelene ved interim management via Amesto AccountHouse?
Her finder du et udpluk af vores Interim profiler inden for regnskab og bogholderi.

1 | Debitorbogholder |
---|---|
Køn / Alder | Mand / 35 år |
Titel | Debitorbogholder |
Brancher | Engros (maskiner, møbler, computere, spedition) |
Erfaring | Kreditor- debitorbogholderi, kontering, afstemning af debitorer og kreditorer, fakturering, inkasso, månedsregnskab, udarbejdelse af årsregnskab |
Uddannelse | Kontorassistent |
Sprog | Dansk, engelsk og svensk |
IT | e-conomic, Navision / C5 / SAP |

2 | Controller |
---|---|
Køn / Alder | Mand / 39 år |
Titel | Controller |
Brancher | Outsourcing, mediebureau, finans. |
Erfaring | Budgetter, budgetopfølgning, sikring af økonomiske rutiner, rapportering, finansbogføring, moms og skat |
Uddannelse | Cand. merc. aud. |
Sprog | Dansk, engelsk |
IT | e-conomic, Navision / C5 / SAP |

3 | Kreditorbogholder |
---|---|
Køn / Alder | Kvinde / 52 år |
Titel | Kreditorbogholder |
Brancher | Service, hotel og restauration, non – profit org. |
Erfaring | Kreditor- debitorbogholderi, kontering, afstemning af debitorer og kreditorer, fakturering, udarbejdelse af årsregnskab, Udarbejdelse af fraværsstatistik, deltagelse i månedsafslutninger |
Uddannelse | Kontorassistent |
Sprog | Dansk, engelsk |
IT | e-conomic, Navision C5, Axapta |

4 | Bogholder allround |
---|---|
Køn / Alder | Kvinde / 44 år |
Titel | Bogholder |
Brancher | Forsikring, leasing, engros |
Erfaring | Udarbejdelse af budgetter, budgetopfølgning, afstemning af bank, fakturering, moms, ad hoc opgaver |
Uddannelse | Kontorassistent |
Sprog | Dansk, engelsk og norsk |
IT | Visma Business, e-conomic, Microsoft Dynamic C5 |

5 | Økonomichef |
---|---|
Køn / Alder | Mand / 54 år |
Titel | Økonomichef |
Brancher | Handel og service, ejendomsadministration, juridisk bistand, revision og forsikring |
Erfaring | Årsrapportering, økonomi- og likviditetsstyring, budgettering og opfølgning, rapportering, økonomistyring, kontakt til bank, revisor, advokater et al., IToptimering, sparring med bestyrelse og direktion, strategiudvikling på koncernniveau, ledelse, HR og handlingsplaner m.v. |
Uddannelse | HD, cand. merc. aud. og registreret revisor |
Sprog | Engelsk, tysk, svensk og norsk |
IT | Navision Financials, Concorde C5/Axapta, MS Office og Unik Bolig 4 |

6 | Lønbogholder |
---|---|
Køn / Alder | Mand / 41 år |
Titel | Lønbogholder |
Brancher | Ministerium, styrelse, museum og bibliotek |
Erfaring | Lønkørsel og -indberetning, refusioner, overenskomster, sagsbehandling, fraværog ferieregnskab, rapportering, afstemning af løn, bogføring, ansættelses- og anciennitetskontrakter, implementering af IT-systemer, oplæring af kollegaer og elever, kundemøder og brugerkontakt m.v. |
Uddannelse | Kontorassistent |
Sprog | Engelsk, svensk og norsk |
IT | Navision, SLS, Microsoft Office og ØS LDV |