Ledige stillinger

Life is short – Work somewhere awesome

 

 

Ledige stillinger - Amesto AccountHouse

Ledige stillinger

Life is short – Work somewhere awesome

Værdiskabende økonomikonsulent søges til accounting team

Amesto AccountHouse søger en dygtig og erfaren økonomikonsulent til vores professionelle accounting team.
Trives du i et alsidigt job, hvor tempoet ligger højt? Og vil du være del af en vigtig strategisk funktion, med rigtig gode muligheder for egen udvikling?

Så er det måske dig vi søger!

Vi tilbyder en spændende og afvekslende hverdag, som en del af et selvstyrende team, hvor du sammen med dine kolleger bliver en vigtig samarbejdspartner for de kunder, der har valgt at outsource hele eller dele af deres økonomifunktion til os. Du bliver en vigtig ressource i accounting teamet, og vil ligeledes komme til at arbejde tæt sammen med vores nordiske kolleger omkring håndteringen af vores fælles nordiske kunder.

Størstedelen af arbejdsopgaverne vil foregå fra vores kontor i Søborg, men du skal også være indstillet på, at der kan forekomme opgaver ude hos vores kunder i kortere eller længere perioder.

Dine opgaver bliver bl.a.:

  • Bilagshåndtering fra A-Z
  • Periodeafslutning/afstemning af balancen
  • Rapportering til vore kunder
  • Sparringspartner for vore kunder
  • Procesoptimering
  • Rådgivning
  • Årsafslutning
  • Kundeansvar

Du er godt klædt på til jobbet hvis du:

  • Arbejder selvstændigt, men samtidig kan indgå som naturlig del af et team
  • Har erfaring med MS Office pakken, herunder specielt Excel
  • Har god system forståelse, da vi arbejder i mange forskellige systemer
  • Er omstillingsparat, da vi er en virksomhed i hastig udvikling
  • Er udadvendt og serviceminded, da der vil være meget kundekontakt
  • Er fleksibel, lærenem, struktureret og ansvarsfuld
  • Har en høj faglig stolthed, og dermed også sans for kvalitet, da dette er kernen i vores services

Vi tilbyder dig
Du bliver en del af en meget engageret arbejdsplads, og får et spændende job med masser af udfordringer og varierende opgaver. Vores arbejdsmiljø er præget af godt humør, en uformel omgangstone, god sparring og uanet plads til faglig udvikling. I Amesto deler vi viden og tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab.
Vi tror også på, at høj faglighed sagtens kan forenes med humor og plads til smil – også i en travl hverdag.

Medarbejdertrivsel vægtes højt hos os, og der er derfor mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning efter aftale. Løn gives efter kvalifikationer.

Ansøgning
Såfremt ovennævnte har din interesse, skal du sende en kortfattet ansøgning samt CV til cv@accounthouse.dk. Deadline for ansøgning er den 15. februar 2018 med forventet ansættelse den 1. april 2018 eller snarest muligt derefter.

Jobsamtaler vil foregå løbende.

Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte vores accounting manager Brian Stenberg på tlf.: 61 67 54 93

Ledige stillinger - Ansat hos Amesto AccountHouse

Vi har en grøn Smiley fra Arbejdstilsynet.

Uopfordret ansøgninger

Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning på info@accounthouse.dk

Vær opmærksom på !!

Vi oplever en stigende tendens til, at vore jobopslag bliver søgt og benyttet af ledige overfor A-kasser og Jobcentre som dokumentation for, at man som ledig har forsøgt at søge et job.

Men da vi desværre har flere eksempler på, at ledige alligevel ikke ønsker job og direkte siger nej tak til opslåede jobs og vikariater, de selv har søgt på, når de bliver tilbudt disse, har vi udarbejdet en erklæring, hvor den ledige accepterer, at vi rapporterer til A-kasse, Jobcenter og kommune, såfremt man som ledig ansøger siger nej tak til en konkret opgave man selv har søgt på, hvor løn svarer til markedsvilkår og kvalifikationer er tilstede.

Følg os på LinkedIn og få stillingsopslagene først


Værdiskabende økonomikonsulent søges til accounting team

Amesto AccountHouse søger en dygtig og erfaren økonomikonsulent til vores professionelle accounting team. Trives du i et alsidigt job, hvor tempoet ligger højt? Og vil du være del af en vigtig strategisk funktion, med rigtig gode muligheder for egen udvikling? Så er det måske dig vi søger! Vi tilbyder en spændende og afvekslende hverdag, som en del af et selvstyrende team, hvor du sammen med dine kolleger bliver en vigtig samarbejdspartner for de kunder, der har valgt at outsource hele eller dele af deres økonomifunktion til os. Du bliver en vigtig ressource i accounting teamet, og vil ligeledes komme til at arbejde tæt sammen med vores nordiske kolleger omkring håndteringen af vores fælles nordiske kunder. Størstedelen af arbejdsopgaverne vil foregå fra vores kontor i Søborg, men du skal også være indstillet på, at der kan forekomme opgaver ude hos vores kunder i kortere eller længere perioder.

Dine opgaver bliver bl.a.:

  • Bilagshåndtering fra A-Z
  • Periodeafslutning/afstemning af balancen
  • Rapportering til vore kunder
  • Sparringspartner for vore kunder
  • Procesoptimering
  • Rådgivning
  • Årsafslutning
  • Kundeansvar
 

Du er godt klædt på til jobbet hvis du:

  • Arbejder selvstændigt, men samtidig kan indgå som naturlig del af et team
  • Har erfaring med MS Office pakken, herunder specielt Excel
  • Har god system forståelse, da vi arbejder i mange forskellige systemer
  • Er omstillingsparat, da vi er en virksomhed i hastig udvikling
  • Er udadvendt og serviceminded, da der vil være meget kundekontakt
  • Er fleksibel, lærenem, struktureret og ansvarsfuld
  • Har en høj faglig stolthed, og dermed også sans for kvalitet, da dette er kernen i vores services
 

Vi tilbyder dig

Du bliver en del af en meget engageret arbejdsplads, og får et spændende job med masser af udfordringer og varierende opgaver. Vores arbejdsmiljø er præget af godt humør, en uformel omgangstone, god sparring og uanet plads til faglig udvikling. I Amesto deler vi viden og tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab. Vi tror også på, at høj faglighed sagtens kan forenes med humor og plads til smil – også i en travl hverdag. Medarbejdertrivsel vægtes højt hos os, og der er derfor mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning efter aftale. Løn gives efter kvalifikationer.

Ansøgning

Såfremt ovennævnte har din interesse, skal du sende en kortfattet ansøgning samt CV til cv@accounthouse.dk. Deadline for ansøgning er den 15. februar 2018 med forventet ansættelse den 1. april 2018 eller snarest muligt derefter.

Jobsamtaler vil foregå løbende.

Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte vores accounting manager Brian Stenberg på tlf.: 61 67 54 93

Ledige stillinger - Ansat hos Amesto AccountHouse

Vi har en grøn Smiley fra Arbejdstilsynet.

Uopfordret ansøgninger

Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning på info@accounthouse.dk

Vær opmærksom på !!

Vi oplever en stigende tendens til, at vore jobopslag bliver søgt og benyttet af ledige overfor A-kasser og Jobcentre som dokumentation for, at man som ledig har forsøgt at søge et job. Men da vi desværre har flere eksempler på, at ledige alligevel ikke ønsker job og direkte siger nej tak til opslåede jobs og vikariater, de selv har søgt på, når de bliver tilbudt disse, har vi udarbejdet en erklæring, hvor den ledige accepterer, at vi rapporterer til A-kasse, Jobcenter og kommune, såfremt man som ledig ansøger siger nej tak til en konkret opgave man selv har søgt på, hvor løn svarer til markedsvilkår og kvalifikationer er tilstede.

Følg os på LinkedIn og få stillingsopslagene først