Lønadministration for virksomheder med over 250 ansatte
Fast pris pr. lønseddel
Når en virksomhed når en vis størrelse, målt på antal medarbejdere, stiger kompleksiteten af deres lønadministration ofte. Der vil typisk bl.a. være flere overenskomster med underliggende lokalaftaler, forskellige medarbejdertyper, højere medarbejderomsætning og krav fra den interne og eksterne revision.
Der vil også være nogle synergier ved antallet af medarbejdere, specielt omkring løninputtet, hvor der ofte vil være implementeret systemer i virksomheden, der forenkler den enkelte medarbejders indrapportering af tid og fravær. Det betyder, at vi ofte kan tilbyde lønadministration til en meget konkurrencedygtig pris i forhold til en løsning, hvor der bruges interne ressourcer.
Fast pris pr. lønseddel for virksomheder med over 250 ansatte
Vi ved, at det er vigtigt for jeres virksomhed, at I kan budgettere med omkostningen til jeres lønadministration, derfor tilbyder vi vores lønservice med en fast pris pr. lønseddel. Det sikrer at udgiften til jeres lønservice altid afspejler det faktiske behov. Den mest fordelagtige pris opnår I ved at aflevere løndata elektronisk til os.
Der findes mange behov og ønsker til en lønadministration, derfor bruger vi begreberne ”Ordinær lønbehandling” og ”Fleksible tillægsydelser”. Den ordinære lønbehandling indeholder de opgaver, som indgår i en normal lønbehandling for en medarbejder. De fleksible tillægsydelser er de opgaver, som I kan vælge til og fra, afhængigt af krav, ønsker og kompetencer i jeres virksomhed.
Det er de fleksible tillægsydelser der gør, at vi altid kan skræddersy en løsning til netop jeres lønadministration og samtidig det der sikrer, at I ikke kommer til at betale for services, I ikke har behov for.
Det er vigtigt at understrege, at vi aldrig påbegynder arbejde med en tillægsydelse uden en forudgående aftale med jer.
Fastpris pr. lønseddel
Månedsløn fra: 74,- ex. moms
14 dages løn fra: 64,- ex. moms
Fast kontaktperson, tryghed & leveringssikkerhed
Når I vælger Amesto Payroll, får I faste medarbejdere tilknyttet, vi arbejder typisk i teams med 3 medarbejdere og en teamleder.
Vi vurderer alle nye kunder og placerer dem i det team, hvor vi mener, der findes de bedste kompetencer til at løse netop de behov, I har som virksomhed til jeres lønadministration. Teamlederen tilknyttes som den primære kontaktperson og alle medarbejderne i teamet bliver sat ind i opgaven, det betyder at der altid er backup ved ferier, sygdom mv.
Hvis I ønsker det, er I meget velkomne til at møde hele jeres nye lønteam, det kunne f.eks. være i forbindelse med et statusmøde.
Vi udarbejder endvidere altid en skriftlig procesbeskrivelse på jeres lønadministration, så vi sikrer, at uanset hvad der sker, vil vi altid være i stand til at levere løn til jeres medarbejdere til tiden, det er vores ansvar og jeres tryghed.
For at sikre, at vi hele tiden har fokus på jeres KPI’er, anbefaler vi minimum et statusmøde hvert kvartal, så vi kan gennemgå jeres KPI’er og afstemme forventninger samt gribe eventuelle uoverensstemmelser i opstarten. Statusmøderne kan enten foregå via telefon eller møde os hos eller jer.
Fleksibel samarbejdspartner
Vores mål er at blive en samarbejdspartner, og ikke bare en leverandør af lønadministration.
Vores konsulenter arbejder med mange forskellige typer virksomheder og på mange niveauer. Den viden vi opbygger gennem dette arbejde, er et af vores største aktiver, når det handler om at blive en samarbejdspartner.
Det er vigtigt for os, at vi kan tilpasse os jeres behov og ønsker til lønadministration, men vi mener også, at vi som samarbejdspartner skal være med til løbende at udvikle virksomhedens lønfunktion, for at sikre jer den bedste kvalitet og den optimale løsning på netop jeres løn.
Et eksempel på optimering kan være indsamling af og godkendelse af løndata, som ofte kan være en tidskrævende proces, vi har gennem årene opbygget en stor erfaring i at hjælpe virksomheder med at få optimeret denne proces.
Vores primære formål med at hjælpe jer med procesoptimeringen er at sikre jer en så effektiv lønadministration som muligt. Det betyder, at I anvender få interne ressourcer og at unødvendige manuelle arbejdsgange bliver elimineret, så vi sikrer os, at I løbende har den laveste omkostning til jeres lønadministration.
Sikkerhed
Nogle af de mest følsomme data i virksomheder er deres løndata, derfor arbejder vi helt tiden med vores datasikkerhed, så vi kan garantere jer den højeste sikkerhed omkring jeres løn- og medarbejderdata. Vi har i forbindelse med vores IT sikkerhed udarbejdet en rapport omkring vores nuværende niveauer af sikkerhed. Rapporten kan udleveres ved forespørgsel.
Alle vores medarbejdere underskriver en fortrolighedsaftale i forbindelse med deres ansættelse og vi arbejder i øjeblikke på en ISO certificering.
Vores erfarne løn- og personalemedarbejdere varetager opgaven, og tilknyttes direkte til virksomheden som faste kontaktpersoner. Vi hjælper alle typer og størrelser af virksomheder med deres lønadministration. Udfyld vores kontaktformular og lad os tage en uforpligtende samtale om mulighederne.
Amesto Payroll
“Outsourcing af lønadministrationen til Amesto sikrer en effektiv og korrekt lønbehandling, samt en kompetent sparring omkring virksomhedens lønfunktion.”
Ordinær lønbehandling
Nedenstående er inkluderet i prisen på den ordinære lønbehandling
- Inddatering af løngrundlag
- Kilometerpenge
- Skattepligtige personalegoder (bruttolønsordninger, fri bil, fri telefon)
- Stamoplysninger
- Overarbejde
- Modregning af aconto udbetalinger
- Pension
- Gruppeliv
- Udlæg
- Diæter
- Udbetaling af ferietillæg
- Registrering af interne foreninger, frokostordninger m.m.
- Opdatering af skattekort på medarbejderne
- Registrering af fravær
- Lønstigninger jf. grundlag i indeværende måned
- Udbetaling af SH-saldo og fritvalgskonto
- Kontrol af lønberegning
- Overførsel af løn via Nets (PBS)
- Rapportudskrivning fra lønsystem
- Udsendelse af lønsedler via mail
- eIndkomst indberetning
Nemt og hurtigt at komme i gang
Vi mener ikke, at det skal være jeres lønsystem der afgør, hvilket lønbureau I kan vælge. Derfor arbejder vi uden problemer i de fleste af de lønsystemer, der findes på det danske marked. Vi har mulighed for at arbejde videre på det lønsystem, som allerede er integreret i virksomheden, derved undgår I en opstart, der også indeholder et skift af lønsystem.
Når vi kan overtage et eksisterende system, vil vi ofte være i stand til at overtage den eksisterende lønadministration i løbet af meget kort tid.
Hvis I står i en situation, hvor jeres nuværende lønsystem ikke er tidssvarende, eller I ønsker at skifte system i forbindelse med en omlægning af jeres lønadministration, kan vi tilbyde jer to løsninger. Enten ved at stille et lønsystem til rådighed, som administreres af os og installeres på vores servere. Alternativt hjælper vi jer med at vælge et system, som baseret på vores erfaringer, vil være optimalt for jeres virksomhed, og de behov og ønsker I har.
Opstarten varetages af vores yderst rutinerede opstartsteam, som indgår i processen som projektleder i samarbejde med jeres HR- eller økonomiafdeling og andre interessenter. Vores opstartsteam sørger for, at der bliver udarbejdet en projektplan for at sikre at opstarten forløber så optimalt for alle som muligt.
AMESTO PAYROLL
Nordisk shared service center
Uanset om du har brug for nyt forretningssystem, Vikarer til økonomi, eller hjælp til regnskab, løn og HR så kan du få det hos os. Med one-stop-shop kan få alt den hjælp du har brug for til, at drive din virksomhed i Norden.