Xledger giver mere tid til de vigtige opgaver – til en lav pris.

 

 

Ja tak kontakt mig

Xledger – Et omfattende forretnings-system i skyen.

 

Det bliver nemmere og nemmere at følge den økonomiske udvikling i din virksomhed. Du har tilgang uanset hvor du er og hvilket operativsystem eller browser du benytter og du vil altid have tilgængelige data.

Du får et system der giver dig overblik over transaktioner og nøjagtig, opdateret pengestrøm gennem automatisk bankintegration. Du har tilgang til vigtig information når-  og hvor som helst.

 

Du er altid opdateret
I Xledger kan både du og regnskabsmedarbejderen arbejde i samme system. Når regnskabsmedarbejderen opdaterer i systemet kan du med det samme se det. Du er altid opdateret og kan hente rapporter med de sidste tal. Du får et løbende overblik og fuld kontrol som mindsker risikoen for fejl og giver dig et bedre beslutningsgrundlag.

 

Xledger giver mere tid til de vigtige opgaver – til en lav pris.

 

  • Økonomi og regnskab
  • Kunde- og leverandørkonto
  • Automatisk bank
  • Analyser og ledelsesinformation
  • Likviditetsstyring
  • Ordre og fakturering
  • Projekt og timeregistrering
  • Løn
  • Logistik

Vil du vide mere om hvordan Xledger kan forenkle og effektivisere din arbejdsdag?

 

Vores erfarne økonomimedarbejdere varetager din opgave, og vi hjælper alle typer og størrelser af virksomheder med deres økonomi.

 

Få et uforpligtene møde

Xledger - Amesto AccountHouseJa tak kontakt mig.

Ring på + 45 70 229 299 eller udfyld kontaktformularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt.


Please leave this field empty.

Fleksible vikaraftaler når du har brug for dem.

Du har mulighed for at få lavet forskellige aftaler f.eks. for

  • En specifik opgave.
  • Fast defineret periode.
  • Et løbende vikariat.
  • En backup funktion af den nuværende lønfunktion.

LÆS MERE